fredag den 29. april 2011

Her er den så.........

.......baby bolden, som ledte mig ind i dette vidunderlige blogland :-))))


      Jeg har altid syntes, at bolden var sød og sjov, så jeg ledte efter et mønster eller en vejledning til at lave den, det ledte mig ind på   Basse Bufas  blog, .....OG....der blev jeg hængende, og ledt længere og længere ind  i blog land.
      Hvor herligt, den ene kreative blog efter den anden, og så på DANSK, :-) det er noget lettere at læse og forstå, end det engelske sprog, ;-P    selv om det går rimeligt med mit skole engelsk, og  jeg fik lyst til at vise mine egne sysler og kreative ting frem, på min egen blog.


     Så, tak, til Tina og alle i andre dygtige kreative piger, som fik lokket mig til at blogge.
 
Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar