onsdag den 4. maj 2011

Hækle nålen ...

   .....er kommet i sving igen. :-O   Jeg blev jo færdig med at sy mit tæppe i  Japansk folde teknik lige efter påske.. ( skal have taget nogle billeder ) ....og så manglede jeg  noget ??    Så er det da godt, at jeg har flere forslag og ideer liggende på min computer, som i øvrigt fik noget mere " plads " i Påsken , jeg kunne ikke engang tømme mit kamera , så lidt plads var der tilbage.  Heldig for mig, havde Jan noget " gammel plads " liggende, som han så tog med hjem, og puttede i sin mors computer, hvor herligt , dejlige dreng. :-D

   Vi har desværre ikke det bedste udvalg i garn her i byen, så de farver på det billede, jeg havde forelsket mig i, fandtes ikke,  så det måtte blive nogle nærliggende farver, og det bliver da sikkert meget godt.

  
Den først farve jeg havde til center, var baby lyserød, og det var da alt for tæt på den melerede, .......heldigvis havde jeg denne pink på lager, det blev nemlig meget mere synligt.


    Desværre er der noget langt mellem meleringen, men det var det, der var at købe, så det bliver nogle næsten ensfarvede blomster.  Det skal gerne blive til en taske i African star blokke ....og jeg er meget spændt på resultatet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar