lørdag den 6. august 2011

Bag efter igen, igen..

     ...Ja, hvornår kommer jeg med, i rette rækkefølge, det er svært at sige, jeg har det jo med at springe på nye ideer, inden jeg er helt færdig med det, som er påbegyndt.  
     Det gælder også med at få lagt indlæg på her,jeg beundrer i andre piger, som jævnligt får lagt indlæg ud, ja, nogle er endda så ihærdige, at de får det gjort hver dag. 

Jeg VIL forbedre mig :-)  

     Jeg har haft lille Maries fine kjole med hjem, fra Århus, til lidt omsyning, den var nemlig lige stor nok :-)) og hun skal være brudepige, når hendes faster Helene skal giftes i denne måned.
    Men det var lige som om der manglede lidt, så fik jeg den ide, har den herfra, at en lille fin hæklet borero, ville være sagen, men Zacho har ingen opskrift, hun måler sig frem, så, mon jeg også kunne det ??

     Ja, sørme, jeg syntes selv det lykkedes meget godt, jeg målte efter kjolen, og....ja, syns da, det passer fint sammen, nu er det så spændende hvad Marie syns, hendes mor var med på ideen. :-)

5 kommentarer:

  1. Nå også dig ;) Hvor bliver hun en yndig brudepige. Var det ikke svært ?

    SvarSlet
  2. Jo, lidt trævlen op og begynde forfra, var der da, men heldigvis havde jeg valgt et enkelt og let mønster, og Marie er lille. Så med det fine resultat, gjorde det ikke så meget. :-) ♥♥♥

    SvarSlet
  3. Og forøvrigt godt gået med et færdigt projekt ;)

    SvarSlet
  4. Det ser ud til du slap fint omkring det, også uden opskrift. :-)
    Og tak fordi du linkede. God weekend, KH Hanne

    SvarSlet
  5. Hvor ser det godt ud - Er sikker på, at hun bliver rigtig yndig:)
    Ha' en god søndag!

    SvarSlet