onsdag den 26. oktober 2011

Happy Stitches....

...er et Patchwork tæppe, og et stort projekt, som jeg er i gang med. :-)  Og jeg er meget glad for det, det er super spændende, alle blokkene er forskellige, en blanding af patchwork, applikation og stitcery/broderi.


 Jeg bruger mest stoffer, som jeg havde på "lager", derfor afspejler det jo også mine ynglings farver, :-)  men jeg må dog købe lidt, da der jo også er nogle størrelser, som "lageret" ikke rummer.


Hvordan jeg mon får quiltet det, :-) er mig en kæmpe gåde. Jeg har ALDRIG lavet noget så stort. Men quiltes skal det, min plan er at det skal hænge på vægen i vores store entre, om der er forskel på quiltning til tæppe eller vægquilt, aner jeg ikke, men det finder jeg vel ud af.


Nu vil jeg bare gerne vise det ;-)) ♥♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar