lørdag den 11. februar 2012

Fortsættelse Kap. 2 OG 3 .....

..... Præsenterer  Tha-Da... Bernina Bernette  :-).....det var kærlighed ved første øjekast, i min surfen rundt, vendte jeg igen og igen tilbage til dette vidunder, og  forhandleren, som solgte til en pris lige efter midt hovede.  Jeg undersøgte forhandler og ikke mindst det, som  jeg kunne finde om maskinen, ja, jeg nærmest læste,  hele den danske manual på nettet, og blev mere forelsket :-)

   
     Den gamle maskine opgav - Tirsdag eftermiddag, efter surfing, tanker og forelskelse, tog jeg en beslutning, og  ringede til forhandleren   Onsdag formiddag, og, vups,  posten leverede Torsdag middag, .....der var jeg for en gangs skyld, målbevist og kvik i optrækket.   \O/




     Og, hvor er det, da et vidunder, vi skal nok blive rigtig gode venner.
Først gjald det jo lige de arbejdsbukser, som Phaffen stoppede i, og det var en let sag, at få afsluttet.
     Og så til det sjove, og der er rigtig meget :O) ...... Men, men  Jacob er her, på en lille ferie, så det kommer lige først, :O)   men et Ugle par grydelapper er der da allerede blevet kreeret, og det går, som en leg, med at sy, så det skal nok blive et godt bekendtskab.

                                     ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

1 kommentar:

  1. Stort tillykke med vidundert - nogle gange er det bate kærlighed ved første blik:-)

    SvarSlet