søndag den 5. februar 2012

Næste mønster.....

..... blog 13-14 til Happy Stitches tæppet, er det nye quilt blad, som kom i fredags, sammen med det nye Hendes Verden og ikke mindst 2 FEDE kataloger fra Stof og Stil, det var en god læse aften :-)
    Uha, uha alle de flotte stoffer, som er i de kataloger, der er så meget, som jeg kan se , i mit hovede,:O) blive til fantastiske kreationer.



      Men, men, tilbage til Happy Stitches, jeg er klar til de næste blokke, og kan så regne ud, at næste gang Quilt bladet kommer, slutter mit tæppe :-O ( det kan vist godt blive større )
     Så kommer det med quiltningen, og jeg aner ikke hvordan man gør, med et så stort stykke arbejde, men jeg glæder mig. Så  pyt, det finder jeg nok ud af, ellers er der så mange dygtige piger i den Facebook gruppe "Patchwork for alle" som jeg er med i, der helt sikkert vil komme med gode råd.

     I ventetiden, på Quilt bladet, er jeg "hoppet" på nogle småterier, det får i lige et smugkig på.

 Det er noget jeg længe har pønset på, og så pludselig, kom inspirationen her hos Kadusei :-O  Og med Free broderier, fra Red-brolly formindsket lidt, er jeg i gang, med en anderledes nålepude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar