tirsdag den 1. maj 2012

Denne søde .....

..... Mini  Boston Pouch, faldt jeg pladask for, :-O og forelskelsen blev ikke mindre da jeg havde fået syet den. ♥♥♥


      Det er skønt, at synet er blevet så stabilt, at jeg kan sy igen. Jeg har tidligere syet nogle lignende bokse, i forskellige størrelser, men denne er "todelt" i stoffet og med hanke, plus en lille inder lomme, Jeg tror den nem at forstørre, det skal, helt sikkert prøves, men ikke for stor, vel :-)



     Jeg har købt mønstret, hos Michellepatterns som en pdf fil, det er så nemt og hurtigt, det lander i computeren straks, så er det bare at printe, :-O Og vups, har man stoffer ;-) kan man give sig til at sy.
      Jeg købte et par mønstre mere, som jeg glæder mig til, at hygge mig med, jeg syns hun har så fine mønstre..


Jeg vidste ikke lige hvad den skulle rumme, men nu er det da indlysende: mine læse briller,  som jeg bruger, til jeg om 6 uger kan få taget "mål" til nye briller.


2 kommentarer:

  1. Rigtig fin taske du der har syet dig.

    SvarSlet
  2. Forstår godt du faldt for mønstret. Den er rigtig sød og lige en tand mere end de almindelige bokse. Dejligt det går fremad med synet igen :)

    SvarSlet