lørdag den 26. maj 2012

Hvor er det skønt.....

..... at vende hjem fra en herlig mini ferie på smukke Ærø, men dejligt sommervejr, og gode oplevelser.
Og opdage, at jeg har fået TO nye faste læsere, :-O  hvo,r herligt, velkommen til jer, det glæder mig at i har lyst til, at kigge med.

     På vej hjem fra Ærø, kørte vi omkring Århus, for at tage Marie-hønen med til Thy på nogle dages ferie, det var blevet hendes tur :-)  Men nu er hun afhentet, efter nogle hyggelige dage med "pige ting", såsom neglelak, perler, papirklip, og soppe bassin i sommer varmen.  Må vist til at "oppe" mig, og få lavet nogle indlæg, til bloggen. jeg har da også nogle ting på bedding, som kan vises frem.

     Men, men min pc driller, så jeg må se, om jeg kan finde ud af det, med billeder på den bærbare,
Jeg håber det. indtil da, god Pinse i sommersolen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar