torsdag den 28. juni 2012

Nu med vindue .....

..... Jeg bliver jo SÅ nemt fanget af noget, som andre har syet, ....     " det vil jeg osse lave"  :-P
      Så endelig fik jeg fat i mønstret til "Peek-a-boo" bag, som jeg har set på blogge rundt omkring, det kom med posten i går, og jeg var bare sååå klar til at sy den fine lille pose/bag, som kan bruges til mange ting, og ja, nu brugte jeg så, prikket vinyl, men man kan SE, hvad der er i den.
Meget sjov at sy, selv om "side sømmene" er synlige inde i den, og der kan hurtigt laves mange, også i andre størrelser.:O)


Og så har jeg fået "høstet" til min valmue mark, og det kribler i fingrene, for at komme i gang, men når jeg ser, de andre  syede valmuemarker, er der også brugt orange, gule og lillablå nuancer, og det er superflot, så jeg er lidt i tvivl, om jeg skal holde mig til de røde nuancer, som det var min plan.!!!


Men nu er alle stofferne i vaske maskinen, så i morgen kan jeg nok begynde at klippe. :-O

1 kommentar:

  1. Nej hvor sjovt med det prikkede plast. Herlig effekt. Pas bare på, men bliver afhængig af de tasker ;-).
    Spændende med dit valmue projekt.
    Ups, fik at sendt min kommentar og fik så i mellemtiden set dit spørgsmål - ja, der zigzag'ges blot tæt over kanten. Man kunne måske godt sætte en lukkekant på. Men jeg syntes, kanten falder pænt ind.

    SvarSlet