tirsdag den 31. juli 2012

Hjemme igen ....

... efter en fantastisk tur til Stockholm, en fantastisk flot by, især i det smukke sommervejr, som vi havde med. ♥♥♥  En by der virkelig er flere besøg værd, for selv om vi så meget, var det jo kun en brøkdel, af hvad byen har at byde på.


    Inden turen var det lidt hektisk her, :-O  Jacob var på ferie, ældste barnebarn, og da han var blevet hentet af resten af familien, vores datter med mand og tre børnebørn mere. Kom Jan & Lone lige et par dage, plus Lones forældre, som også besøgte Thy kiggede ind, alt sammen meget hyggeligt.


      Lone er en kreativ pige, så hun og jeg havde travlt med at "kreere" på syværelset, hvilket jeg nok skal vise frem, nu hvor det er blevet hverdag igen, og der bliver tid til bloggen igen.

    Jeg kan se, at jeg har fået en ny fast læser. Velkommen til, jeg håber, at mine indlæg kan leve op til alle læseres forventninger.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar