torsdag den 16. august 2012

Lille Kosmetik pung

     godt nok noget lille,  7 x 4 x 2,5 inc. bliver til dette i cm, 18 x 10 x 6 cm, men det er jo min egen skyld, at jeg ikke tænker mig om, og tjekker målene ordentligt  ☺ inden jeg springer på, hvornår mon jeg lærer det ??


     Men jeg faldt pladask for den, fordi det er da, den sødeste lille sløjfe ☺ som sidder på den ene siden. Mønstret er købt her, og der vil jeg så gerne lige slå et slag for PDF mønstre, det er så super nemt, der er ingen porto, og det dumper ret hurtigt i min indbakke, som en mail. Jeg bruger Pay Pal, som betalings måde, så skal man kun give sine konto oplysninger et sted, det er nemt og sikkert at bruge.


      Et stykke lysegrønt stof, passer perfekt som for, til det flotte stormønstrede stof, så det  bliver valget til kosmetik pungen. En turkisblå, som bladmønstret, lynlås var egentlig valgt til stoffet, men da så sort, passede bedst til bånd og sløjfe, jeg havde ikke en sort lynlås :-( så måtte den blive hvid, det gav også et mere roligt indtryk.


    Lone havde prøvet, at stryge en lille svale på et det  lysegrønne stof, for at se virkningen af transfer print på farvet stof, og resultatet var godt.


     Den lille svale, er derfor havnet, som dekoration inde i kosmetik pungen, pynten behøver da ikke altid at være  på yder siden, vel ?? ☺

1 kommentar:

  1. Småt er også godt :-) Man kan altid bruge en lille kosmetikpung. Den er rigtig fin.
    God dag til dig Mia

    SvarSlet