søndag den 9. september 2012

Årets store begivenhed :-O

          Kreativ Fritid Messe i Tinghallen og Stadion hallen i Viborg.
Og denne gang blev det, som ny oplevelse, Lone, kom nemlig hjem, for at se om den begivenhed,  jeg jo altid, ser frem til, og rosende beskriver, kunne leve op til forventningerne.  Herligt, :-O jeg har altid været alene om oplevelsen, så det var rigtig dejligt, at være to om den, og Steen slap for at køre mig, hvilket han var glad for, vi lånte nemlig den lille røde.
    Og hvor var dejligt, at have en at dele oplevelsen med, vi hyggede os, så og mærkede på meget, ☺ en del forskellige ting blev købt, så vi endte med at slæbe på nogle gode poser.


      I min pose endte, der naturligvis en del forskellige og farvestrålende smukke stoffer, et enkelt Patchwork mønster. Nogle flotte papir strimler til kugle ophæng, nogle små papir strimler til Quilling, som er en meget gammel papir pynt teknik, der har fået et  nutidig design pift, så det skal prøves.


       Og sidste år, forelskede jeg mig i den sødeste lille hånd syede bamse, da den så igen i år, sad i sin gule kop, og så så sød ud, så måtte den med mig hjem. ☺   Altså materialerne til den, og jeg glæder mig til at sy den, der følger en fin trin for trin vejledning med, så det bliver et sidde i sofa om aftenen projekt.


     Jeg har længe tænk på, mig at jeg skulle prøve at sy en pung med bøjle lukke, så, vups,  en bøjle røg i posen, så der er også et spændende projekt i sigte.


     Og så selvfølgelig diverse kort med reklamer og net adresser, samt fede kataloger :-O


      Det var som altid en god tur, og skønt at være to om den. ♥ ♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Det er simpelthen så snyd, at du har været der nede :) Jeg forsøgte og finde et lift fra Aalborg, men det lukkedes desværre ikke i denne omgang, så må håbe a det lykkedes næste år. Det er nogle rigtigt fine og spændende ting du har fået med hjem - glæder mig til og se hvad du får lavet ud af materialerne :)

    God søndag.

    SvarSlet