mandag den 1. april 2013

Ja, det var så de Flying Geese . . .

. . .  meget spændende teknik, og jeg troede lige  !!!   :-(   men, men, det bliver måske til en  UFO = ufærdigt opgave.


       Jeg kan ikke få den inderste cirkel, som skal applikeres på, til at passe i hjørnerne på de mindste stjerner. Jeg syns ellers, at jeg har målt og tilpasset hele tiden, så det skulle passe. :-(  øv, øv, øv, lige nu, har jeg i hvert tilfælde, mistet lysten til, at gøre den færdig.


     På grund af dette projekt, fik jeg fundet mit gamle rejse strygejern frem. Det er købt i Aldi for omkring 25 år siden, har været med på nogle få ferie ture, derefter lagt nederst i en skuffe, så det er nærmest aldrig blevet brugt. Men det er fortrinligt til disse freeze paper syprojekter, hvor man skal stryge hele tiden, og det fylder ikke meget i tasken, så det er nemt at tage med på kursus. Jeg lagde mærke til navnet i dag, og måtte smile :-) det har jo det perfekte navn, som passer til mit loge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar