torsdag den 25. april 2013

Stryge underlag . . .

. . .  om det er en ny stof opfindelse, det ved jeg altså ikke, det grå thermaflec stof er varme resistent, og ideelt at stryge på, men jeg har også termolam mellem stof stykkerne,  så der ikke kommer skade bord eller hvad det nu er, at det ligger på.


      Den fine lille "Iron caddy " har jeg set rundt omkring på nettet, og egentlig tænkt, at den var sjov.
 Og pludselig fandt jeg, mønstret hos Kirstens Quiltshop med tilhørende thermaflec, det blomstrede og stribede havde jeg på "lager", så det var bare at gå i gang. :-O



      At det varme resistente inderste stof, kan lukkes sammen omkring strygejernet, selv om det stadig er lidt lidt varmt, gør bare tasken mere smart og praktisk, når strygejernet skal pakkes sammen efter et kursus.


     Den lille lednings samler fandt jeg selv på :-D  ja, ja, næsten da, der sidder en på ledningen til min bærbare pc, og den er god til at holde sammen på ledningen, så hvorfor skulle det ikke også kunne bruges på det lille strygejern. ??  Så en strop i samme stof som Caddyen og noget velcro bånd, og vups en fin lednings samler.





1 kommentar:

  1. What a great idea to cover an iron! In love with that black-green fabric! Looking forward to see your double-pouch!

    SvarSlet