tirsdag den 8. oktober 2013

Stoffer . . .

. . . i stor en mængde, godt 6 meter, så meget stof, har jeg aldrig før købt, på en gang, og så til kun ET projekt   :-D
     Men fredag/lørdag, er der maraton rally i patchwork, og så er det med at være klar, når starten går fredag kl. 18 i nogle lokaler på Thisted Østre Skole. Nogle er enddog så seje, at de sover på skolen om natten, men det har jeg dog ikke meldt mig til, men jeg kommer igen lørdag morgen, for at sy videre.

     Der er fire emner, som der undervises i, og der er frit valg, man kan også lave sit eget projekt. Jeg vil ikke afsløre, hvilket emne, jeg har valgt, men stort er det, er jeg er spændt på, hvor meget jeg når at sy.


     Sukke farver, ikke ??  Egentlig nærmest Hallowenn ;-D


     Tre orange og en sort, som skal skæres i strimler, og så sys sammen igen, jeg kunne have brugt, en pakke Balipops, men de er i blandede farver.  Og jeg ville hellere selv vælge nogle andre farver, der passer sammen, og som jeg  syns er flotte.

 
     Ang. skære,!!  i søndags, i forbi farten, på ve hjem fra Hedehusene, måtte jeg lige hurtigt ind i Stof og Stil i Roskilde, efter to skæreplader, så nu har jeg tre plader i forlængelse af hinanden på mit sybord, og det er bare super, især når der ska skæres så meget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar