fredag den 13. juli 2012

"Mange jern i ilden" ......

        eller "mange bolde i luften", er vist det, jeg har haft i den sidste tid. Jeg syr og syr, og surfer nettet tyndt for ideer, .....og syr igen, så jeg glemmer helt at få lagt noget ud på min blog.
     Det er en fantastisk ting, det der med nettet, jeg bliver sååå nemt  "inspireret", og vil så gerne lave mange af de ting, som jeg finder. MEN hvad skal jeg dog selv med alle de ting ?????
     Det går vist sådan, at jeg må til at sælge, :-O  men det kan jeg vel også, finde ud af??   Jeg ser da en del steder, hvor man kan "shoppe"  kreative hjemme gjorte accessories, og det ser da godt ud . . . . det er nok et projekt i nærmeste fremtid, når jeg nu hygger mig, så meget med at sy. ☺



      Det seneste, som er frembragt er denne  toilet/kosmetik taske med flæse pynt, som jeg fandt her, og kombinerede med denne, for at få en større åbning.      Bob...bob...bob   :-O . . .  tjaee måske blev den lidt for "fed" indeni, fordi jeg "forede" den med tyndt (syns jeg ) pladevat, men den blev da blød, og den fik, også lige tre små lommer i hver side, praktisk ?   En ting er sikker den er superflot uden på med flæse kanterne. ☺
  
      En lille pose, med vindue, er også fundet på en "surftur", og den ligner denne lidt større pose, som jeg købte et mønster, og som hedder Peek-a-boo bag. Passer fint i min taske, som i må se ved en senere lejlighed, ☺ med lidt af hver i. I lynlåsen hænger en sjov og sød lille Sarubobo, endnu en lille ven fra nettet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar